24/7 service

Raedts Bouwbedrijf is een gespecialiseerd service- en onderhoudsbedrijf. Wij hebben een afdeling die continu paraat staat voor reparatieverzoeken. Snel. Vakkundig. Klantvriendelijk. Dat is de reparatieservice van Raedts.

Onze onderscheidende kenmerken:

  • Bij ons wordt een reparatie geregeld met één telefoontje. One call does it all. Als een klant een reparatiemelding wil doen, belt hij of zij rechtstreeks met ons. Wij beantwoorden het telefoontje in naam van u als opdrachtgever.

  • U kunt de voortgang op de voet volgen. In uw digitaal platform noteren wij om wat voor reparatie het gaat; we maken een digitale reparatiebon aan, leggen de afspraak in overleg met de huurder vast en verwerken hem in ons planningssysteem.

  • De monteur ziet de afspraak verschijnen op zijn scherm en gaat op pad. Met zijn identiteitsbewijs in de aanslag en ons logo duidelijk zichtbaar op de borst belt de monteur aan bij de huurder. Klantvriendelijkheid is voor hen de normaalste zaak.
     
  • Als hij klaar is, laat de monteur de plek van de reparatie schoon achter en hij legt uit wat hij gedaan heeft. In het digitaal systeem omschrijft hij de reparatie, de gebruikte materialen en de bestede tijd, en hij vraagt de huurder om de reparatiebon digitaal te tekenen, die administratief wordt verwerkt. Van melding tot facturatie: alles gebeurt digitaal.

in het nieuws

Personeelsmagazine de Hoeksteen

Ons personeelsmagazine "de Hoeksteen" is er weer!

Deze laatste...

Lees meer >
Meer nieuws >
ISO 9001 VCA